Thursday, March 6, 2008

不屑。

I was blown away.

What could I say?

It all seemed to make sense.

You've taken away everything,

And I can't deal with that.

I try to see the good in life,

But good things in life are hard to find.

So what should I do?


想起那个词。苍老

我说我这个人,肯定是会很早就苍老的,

在所有人都还在挥霍自己的青春的时候,

我就已经站成一种模糊而氤氲的姿势了,

如同夕阳一样,一点一点喷薄成最后的色泽,

然后就暗淡下去。



微笑。只能用我的笑来表达我的不屑


No comments:

Post a Comment